Tuesday, December 23, 2008

lepas terlepas dan melepaskan



Sekarang, ada perkara yang perlu dipertimbangkan semula.


Kalau dulu aku gelakan Jee sebab ambil kursus seni memasak yang macam tak ada kursus lain. Orang ambil la kursus seni gaduh ke, seni cari pasal ke, seni karang-mengarang ke..tapi sekarang perlu fikirkan balik sebab...


Kalau dulu aku boleh buat pekak bila puan rumah bising-bising pasal camne nak siang ikan bila pegi ‘rumah orang’, camne nak potong sayur, camne nak potong daging, camne nak itu, camne nak ini..tapi sekarang patut-patut dah ada teknik siang ikan standart sebab...


Kalau dulu aku gelakan yani sebab dalam banyak-banyak kursus, dia amik munakahat. Tapi sekarang perlu fikirkan balik sebab…semester ni aku pulak yang nak amik munakahat


Kalau dulu aku gelakan vega sebab dah ambil kursus kahwin waktu tahun satu dulu, sekarang perlu fikirkan balik sebab...[err...rasa macam tak yah kot]


Kalau dulu aku selalu marah Jee sebab suka sangat tarik baju aku. Dan sekarang aku tetap akan marah jee dengan ayat standart


“Jee!! tolong jangan tarik baju saya kalau saya rasa saya cantik. Ok?”


Mak cik ni tak pernah berubah.


3 comments:

chafizomie said...

rupanya....jee tarik baju sebab tanak pegang tangan.

tapi tak nak mengaku. berdedikasi betul.

Anonymous said...

so,dah tau la skrg sebabnya..Sekarang awk nak saya pegang tangan awk ke atau baju awak?

chafizomie said...

kalau nak kena tepis sampai jatuh longkang, pegang arr tangan.heh