Thursday, June 19, 2008

Tawaran daripada aku


saper nak boy friend??

aku nak bagi boy aku ni. tapi kalo dia xnak ngan korang aku xleh wat ap2 la.. tapi korang boleh cuba. mana tau sangkut kan??

aku?? huhu...aku nak kawen terus jer...
biarlah aku tak tahu saper bakal husband aku. sebab, aku sangat demand. dan selagi aku ader pilihan didepan mata, selagi itu aku xkan berpuas hati dengan apa yang aku ada. jangan bermain dengan hati manusia.

aku?? pada aku...perasaan yang paling best ialah masa aku suka sangat kat seseorang tu, tapi orang tu xtahu pun yang aku suke dia. kenapa perasaan ni paling best?? sebab......aku suke.

aku?? aku kan suke buat apa yang aku suke buat. jadi....adalah penting apa yang aku suke daripada apa yang orang lain suke. kan idup aku. aku punya suke arr. huhu

aku?? aku rasa macam xder hati jer bila orang suka aku. tapi aku rasa aku ader pulak hati kalo aku yang suka orang.....haila

komitmen?? TOLONG AKU!!

3 comments:

chafizomie said...

tolong la weh.......xkan baca jerr
aku xbersalah.

Anonymous said...

dear xrummate ultraman,
emmm kotmitmen?? bercakap sal benda alah nie sebenarnya ia bergantung kepada kesediaan seseorg tue contohnya org yg dah ready nak kawin ngan pasangan dia maknanya dia dah ready tuk terikat ngan beribu2 bahkan berjuta2 komitmen..bg org yg bercouple plak tak semestinya dia telah setuju tuk terima komitmen kerana komitmen nie sangat2lah besar pengorbananya, kerana org yg dah couple nie sebenarnya hanya dlm percubaan tuk memastikan adakah dia blh terima komitmen dlm mksd lain tak semestinya dia dah ada komitmen. bila kita dah setuju nak ada komitmen nie maknanya kita dah setuju naik ke fasa yg lain dan dah puas hati ngan fasa tak ada komitmen itu...bg ultraman komitmen ultraman adalah bila ultraman dah setuju nak kawin..

p/s tue pendapat peribadi ultraman la..setiap org lain dia punya pendapat ye tak?? wokey chow dulub

chafizomie said...

aku tak bersalah kalo masih blurr!! huk huk