Sunday, June 22, 2008

Terma dan Syarat **

Der satu hari tu, aku terbaca satu qoutation. ayat dia bikin perut aku pusing tiap kali aku baca. aku baca? ye la sebab aku der salin....
korang baca ni>>

"Sayangku, aku mencintaimu dan kau mencintaiku untuk selama-lamanya. Tidak akan kubiarkan kau sendirian". *

*mengikut keadaan

skang korang tengok kat ujung ayat tu. der tanda starkan??[*] tengok kat bawah dia pulak, der jugak starkan??[*]

wala.....mulanya aku xpaham pesal star [*] tu der kat situ. pastu bila pk pk balik perut aku terus pusing-pusing.

pergh!! bercinta pun macam sertai perduan pulak. sebab dekat tawaran hadiah tu akan ader perkataan "terma dan syarat" dan dekat ujung ayat dia pulak der tanda star [*]. betul tak??

jadi moral of der story, sebelum korang kawen, korang boleh sign MoU dulu ngan partner korang. pastu, dalam MoU korang letak jer janji paling manis yang korang boleh pk. tapi jangan lupa pulak letak tanda star [*] huhu

macam ni>> "ku mencintaimu, sedalam hatiku...."*
*sah sehingga aku belum menemui yang lebih kacak darimu!!

wala.......**aku tak bersalah kalo pasni memang ader yang mencuba!

No comments: