Sunday, September 14, 2008

Pengalaman Aku Bekerja Pada Hari Pertama!


haisy......!!

1. security check yang sengal
2. bosan giler
3. dr. hamima. DR. HAMIMA DONNA!! aku panggil dia puan n sembang dekat 15 minit and pretend like i don't who is she!! GOD!! [mau lunyai kalo dia tau aku ex-student dia]
4. senyum pada customer = profesional. senyum pada semua staf kat situ?? sorry pak cik jb. heh
5. ape kes aku nak bawak payung pun xleh?
6. balik dalam hujan. saper nak jawab??
kesimpulannye, aku BENCI kerja bahagian production!!
sekian,
terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

Dear rumate_ultraman,
wow dr hamimah..kahkahkah pengalaman paling menarik tue. semalam nak tanya camne 1st day keje tp tak jadi coz nmpk letih sngt. sahur td pun nak tanya gak tapi tak jadi coz ultraman mengantuk gila++tngk rumate no1 tak berapa de mood jea..kemarin nak wish good luck tuk 1st day keje pun tak dpt coz ultraman ngantuk gila nak ganti tido yg tak cukup minggu nie hehehe..anyway kalau semua dah ok kita borak2 sal pengalaman rumate no1 keje ok..

p/s: Good Luck n Take care masa keje..jia you!!

chafizomie said...

boleh. boleh. nanti kita wat bed time story...heh.

malam tu terus tido sebab nak betulkan urat-urat pinggang. heheh