Friday, September 12, 2008

Ulang Tahun Pertama Bersamamu...eh Bersamaku...


hampir terlupa aku tentang aset aku yg satu neh.

mane boleh lupa. antara d 0wner ngan aset aku yg neh.....sayang lagi aku ngan harta persendirian ni.

mekasih ye sebab xbuat perangai. kalo boleh xder perangai pon orait jugak. jadi xder la aku nak susah hati.

keje baik-baik ye. selamat ulang tahun yg pertama. moga panjang umo. jangan nakal-nakal.dan....selamat beramal.

heheh

p/s: ah...tenet yg sengal seringkali menghalang jalan-jalan bahagiaku.

2 comments:

Anonymous said...

akhirnyer sampai gak aku kt cni..hahhaa...aku xtau ape aku klik smpai leh msk blog nih...dkt 2jam gak bru aku abis bace blog ni...membace ke mengeja??tahla papepn samat ari jumaat cik wan...

chafizomie said...

heh!! ko buka peta Malaysia ke??

en. Aidir...xder ilmu pun dalam blog aku ni...

mengeja?? gandakan usaha anda ;p

heheh