Friday, October 17, 2008

akutaksediakantitle


hari ini bangun pagi.tekad.singkirkan masalah orang lain sebelum ia menjadi masalah aku.pulak

sattle.baiklah

aku dapat inspirasi baru.

tadi...aku baru tukar password[akubukanawekmulagi]
cubalah.

"tipu kanan tipu kiri" aku perlukan entertainment
mungkin dua tiga hari lagi.

aku dapat inspirasi lagi...mungkin sebab itu dia dan ini aku!

tadi...el bawak story dia untuk BK6.aku dah hantar printer la...kau dok zaman batu ke?
disebabkan aku tak nak lagi sediakan peruntukan emosi.aku buatkan diri sendiri rasa tak bersalah.


***


aku:eh...pakcik tadi engsem kan?
radhiah:a'ah...kalo datang library memang selalu tengok dia
aku:lor...aku lambat la ni...



baiklah,

aku benar-benar perlukan entertainment.juga hadiah untuk seorang kawan.kalau bagi aku cukup tak?










aku nak tidur lagi.
juga entertainment.
terima kasih.

No comments: