Tuesday, October 28, 2008

Bukan sebab aku silap tapi Acer Aspire 4520 yang masuk katogeri ‘old version’

Siresly…aku memang tak nak mengaku aku silap klik tapi aspire 4520 yang dah cabuk.

Betul.aku baru lepas delete whole picture folder dan sekarang rasa sangat bengang and still aspire 4520 yang silap.

Sekarang aku kehilangan semua memori-memori terindah yang aku cipta dalam bentuk imej visual yang kekal.kini yang ada pada aku hanya sisa-sisa kenangan.

kosong.sama macam desktop background yang hitam pekat.

S#&*63@it.ini aspire 4520 punya pasal.

2 comments:

prejudis said...

pilihlah utk meng-burn,kan dalam cd pada lain x yer.

chafizomie said...

prejudis
itulah pasal, tak sangka terus permenent delete.ingatkan masuk recycle bin jerr. kan dah tak pasal-pasal 3 minit mengadap skrin dalam keadaan statik.haih...