Monday, March 16, 2009

antara Liverpool dan Manchester United ada chafizomie FC

aku suka nombor 7.

dulu.
boleh kenal David Beckham pun sebab dia pakai jersi nombor 7. lepas tu baru kenal Manchester United. ingatkan nama inggeris bagi pokok serai. heh. ye la...aku mana tau sangat pasal nama-nama saintifik bagi spesis terpelihara flora dan fauna nih.

lepas tu kegilaan pada nombor 7 menjadi-jadi bila sedar yang Beckham agak kacak [dulu]. kalau tak, aku masih ingat Manchester United tu nama inggeris bagi pokok serai.haih

dulu.
Beckham=MU
dari situ baru mula mesra-mesra ngan manusia-manusia sepak bola nih. sebab Beckham. beberapa ketika lepas tu, kenal pulak ngan Miroslav Klose. dia pakai jersi nombor 11 kan?

Klose=kacak.
serius kacak!
sangat kacak di tengah padang.

dulu dan sekarang
Liverpool=tak kurang hebat dengan sejarah purbakala.
sebab aku tak tahu apa-apa.
kosong!
tiada apa-apa untuk diceritakan. terima kasih.

jangan emo kalau aku tak memihak kepada mana-mana 'kesayanganku'. padan la, liga perdana ngan liga Malaysia pun aku tak tau apa-apa. satu nama je aku kenal-Akmal Rizal. itu pun sebab adik tersayang asyik sebut nama dia. sampai aku bosan.

begitulah serba sedikit pasal chafizomie FC...

4 comments:

nickmenza said...

tapi jangan pilih player malaysia, tak kacak langsung :)

Aku said...

ian rush, kenny daghlish, john barnes, stan collymore, michael owen, steven gerard, adalah pemain liverpool yang kacak.

fakta penting tentang liverpol:

1. juara liga inggeris 18 kali (paling banyak; MU hanya 17)
2. juara eropah lima kali; MU cuma dua atau tiga.
3.ketinggalan 0-3 pada final europe championship; menyamakan kedudukan dala masa enam minit dan kemudian menjari juara!!!

(BTW, balik awal FC juga tak kurang
hebatnya!)

you'll never walk alone.

gigger said...

aku,nua,khaidir,madi,sapit,padey,din & zu adalah pemain pondok buruk yg xkacak.

fakta penting tentang pondok buruk:

1.kawan da lme.main futsal same².tp xteror².

2.da xde da..

(BTW,makn nasik itu sedap!)

chafizomie said...

nickmenza- tak sempat memilih, sudah dipilih.

sojar- wah. benarkah? sungguhkah? kacakkah? barisan liverpool itu?

gigger- makan nasi memang sedap kalau berlauk.

=)