Monday, March 9, 2009

entri secaWAN vico sebelum tulis pasal lelaki kacak. eh silap..pasal mi segera

sebelum terlupa...

Jee kena tulis surat tunjuk sebab pertama sepanjang tiga tahun di sini. [aku rasa baru yang pertama]. heh..belum boleh tandingi aku yang dah lima kali menaip guna alasan yang sama.

kepada Jee: jangan malu-malu kalau perlukan bantuan. pemilihan perkataan kena tepat. biar tuan haji harun terharu sampai nangis-nangis..sama macam awak menangis sebab terharu bila saya kejutkan awak bangun sahur dulu-dulu. heh.

Adwave.
ultraman mempertikaikan tindakan aku yang gi closing event dia lima minit jer. tak support rumate katanya..

betul tak sedar diri ultraman nih. kepala terhantuk perut CK ke? [hehe...gelak suci]

ultraman terlupa ke aku dah gi main puzzle maxis walaupun CK yang handle game tu? dah lupa ke dia yang paksa aku vote untuk short video competition? dah lupa ke dia yang berkomplot ngan aku tuk kuiz penang heritage? dia dah lupa ke aku yang betulkan board iklan yang senget kat foyer DTSP tuh? dia lupa ke dia heret sapa gi DTSP pukul tiga pagi?

mekasih tuk goodiesbag sloggi.

Sloggi.
kalau kat kampung, dengan selambanya boleh bawak paperbag biru muda yang tertulis 'sloggi' ke tempat-tempat awam. sebab mengandaikan pakcik-pakcik tak tahu nate gapo sloggi tuh [baca dengan loghat kelate. hehe camne, da peningkatan tak skill kawe ultraman?]

perlu cukup berani kalau nak buat kat sini. tak ada masalah pun kalau nak buat..terutamanya jika kamu lelaki kacak. tapi kalau betul nak buat, bagitahu aku dulu!

eh...dah habis vico aku?

3 comments:

jee said...

Wan, saya tahu kejahatan saya tak dapat menandingi kejahatan awak sampai kena tulis surat tunjuk sebab 5 kali.

gigger said...

aku tak faham sloggi tu ape..
mungkin aku tak perlu ambik tau kot..
tapi kamu ade care penyusunan perkataan yg aneh tp aku suke =)

chafizomie said...

carian google mungkin membantu kamu.

tapi aku tak galakkan kamu cari melalui imej.^_^

dan aku baru belajar menulis. aku baru tahu cara aku tulis aneh.