Friday, March 20, 2009

...bila budak J yang buat iklan



4 comments:

nickmenza said...

gila bergaya betul. :)

gigger said...
This comment has been removed by the author.
gigger said...

aku mahu belajar bergaya..
sape² sudi jadi cikgu aku..?

chafizomie said...

nickmenza, gigger

gambar pertama aku curi dalam friendster seorang kawan. itu bukan model untuk levis' pun. ntah kat mana dia posing pun aku tak tahu. mau kena bambu kalo dia tau nih.

gambar kedua, aku mintak ultraman pegang beg sloggi jer. kebetulan pulak kasut tu der kat luar bilik. aku bajet, kalo tak der kasut yang sesuai, pukul 4 pagi baru shoot. sebab nak pinjam kasut orang bilik sebelah. heh

kalau perasan, dalam gambar kedua ada imej penyapu yang kabur. =)

dan aku tak guna photoshop. guna adobe indesign.

dan lagi, aku langsung tak tahu bergaya. selalu dikutuk puan rumah. jadi, jangan tanya aku...