Thursday, February 14, 2008

pak liar.. ?@!


my lecturer said......."pak lah not became pak lah anymore...but pak liar".

huhu...betul kan? ntah apa2.. nak bubar cakap la nak bubar..main tarik tali plak ngan media n rakyat Malaysia. 12 ari bulan cakap x, tapi 13 umumkan pembubaran parlimen plak.
main2!!

aku ingat lagi masa dia bentangkan bajet 2008. siap tergelak2 lagi masa cakap nak mansuhkan cukai setem kalo si suami nak pindahkan harta kpd isteri or isteri yg nk bt camtu..mmg la masa tu dia baru khawin...n masa tu aku xnampak plak kat mana yg menggelikan hati sgt...tapi kak aku tolong cover tuk dia..kononnya mungkin boring sgt kot bentangkan bajet, tu pasal la dia buat lawak sikit...... sikit ker??

1 lagi peristiwa yg aku xleh lupa semasa dia dapat bunga dari sorang gadis yg berpakaian serba hitam yg begitu berani naik stage n bagi bunga mawar merah kat pak lah..fuh! berani giler..
walaupun ini bukan bermaksud menyalahertikan pemberian itu tapi ia mmg mengjengkelkan aku.
sorry to say....
aku itu dan aku jua ini..

1 comment:

chafizomie said...

pal liar di'cover' lagi...
kali ni da sorang hamba Allah yg tolong dia..da dlm utusan 14 feb.."di sebalik pembubaran parlimen"
hmmm..macam2 "hidangan" jelik yg di sajikan dalam zaman angkasa ni...