Saturday, February 9, 2008

reunion f6..8 feb 08



semalam....reunion f6 kat tanjung asam. best sesangat!! tima kasih kat member2 aku yang rajin arrange event ni. ramai yg datang...tp ramai jgk yg xdatang.

thanks to nisah, pdos, tasya, azmir,syu, ieda, ain, nina, pito, sarah, syikin,arina, arikah, azuri, yus, akasha, anuar, abg bear, nani, yon, amier, jasren n sume yg datang....xtersenarai rasanya kalo nk tulis nama sorang2.

to nisah n others....
sorry...wan t'paksa cabut awl coz da orang nak mai umah tp xda orang kat umah ms 2. so, xleh la nak tggu lelama kat situ. n xleh nak tolong korang kemas barang2 yg kita guna ari 2. sorry eik... n thanks 4 everythings...rajin2 wat la lagi...

untuk member2 aku.....
aku sayang korang. aku sayang kenangan yg kita cipta bersama. aku sayang persahabatan ini. aku sayang ikatan ni....miss u n love u all. thanks coz being my friends....
hmmm...aku itu dan aku ini....

No comments: