Wednesday, March 26, 2008

kisah bermula dengan pisang..



haila....xabis lagi ngan kes makan n makanan. tapi ni cter lain sket. ni cter pisang....
alkisah sememangnya aku yang sangat suka makan pisang telah menjadi taiko kepada anak-anak sedara aku. hahha...pisang yang ibu diorang nk goreng pun aku n konco2 aku bedal...apakan daya...dah suka sangat pisang.

minggu lepas, dalam kelas psikologi sampailah chapter terakhir....-sexual disorder.
ntah camne terkeluar cter sal pisang n camne dia bleh mendatangkan kesan yang xelok....tuk kesihatan.!

dalam kes ni, aku yg suka pisang tahap xleh share ngan orang ni sket phobia la nk makan pisang. asal nmpk pisang jer, teringat lect ari tu..... asal tgk gambo pisang jer...teringat. asal sebut pisang jer.....teringat. begitulah bahananye......

n ntah makin biul agaknya aku ni.....x teringat plak yang pisang goreng tu asalnye pisang gak. punyalah bersemangat plan nk makan goreng pisang sok. hampeh tul. boleh xmasukkan goreng pisang, kek pisang n roti pisang dalam katogeri yang asal usulnye daripada pisang.....

begitulah kisahnye pisang tatkala aku sedar semuanya bila baca 1 artikel sal mengkomersialkan pisang.

my0o0o0my- dalam hidup aku..banyak benda yang berlalu tanpa aku sedar kerana meremehkan benda2 yang remeh sedangkan pada orang lain benda tu bukan remeh... lepas, terlepas dan melepaskan...akukah yang bersalah??

No comments: