Friday, March 21, 2008

sejarah telah membuktikan yang....



haila....sejarah mmg dh tertulis yang aku kuat makan tp xsangka plak jd camni...huhu...wat malu jer.... giler punya malu kalo kak n abang aku tau yang adik dia kebulur sampai camni...

huhu...10 ari bulan ari tu benda yang sama jadi mcm sblm2 ni.. huhu...waa waa... how can i say....
aku xde sen nk bayo lunch aku. huhu...gila punya malu... nsb bek aku jenis yang buka beg duit sebelum sampai turn aku membayo....ketidak lagi kantoi.

bayangkan, bila aku buka beg duit yang da hanya seringgit!! gila. singgit. syiling pn xder....da dlm beg lagi 1. ketidak bleh gak cover. yg da dlm tu resit, ic n kad atm. xkn aku nk bayo guna kad atm....kalo kad kredit xper lagi wat melatah. nyaris aku kene panic attack walhal pas 2 org sampailah turn aku. n pastu, dengan gaya control malu aku pn tolak pinggan nasi aku kt tengah kaunter sket n aku pn undur belakang. dlm kepala otak aku, aku nk carik jer sesaper yang aku kenal. kalo abg azmil pn abg azmil lah... bek malu ngan dia dr aku malu ngan tauke kedai tu.
n option ke-2, aku terpaksa g atm n keluarkan duit. option terakhir aku plak masuk bilik terus n petang tu baru aku turun makan.

masa tengah escape dari situ tanpa disangka aku terjumpa sakinah....coursemate aku. huhu....dialah penyelamat aku. dengan muka tebal n berlagak selamba, aku wat muka toya n pinjam duit kt dia. fuh!! dapat. RM 5. hmm....aku pn wat muka lagi toya dr tadi n masuk balik line. n bayo, makan n blah dari situ. gila!! malu seh!! camne la aku bleh xperasan yang purse aku dh kering.... haila...

ntah la.... xtau pe yang aku pk sampai jadik camni. hopefully kalo jadik lagi camni....xder balak engsem yang perasan. huhu... hmm....camne la nk 'jaga' org kalo diri sendiri xterjaga lagi neh....
waa....waa....malu xabis lagi. huhu

aku macam tu...aku macam ni n aku yang macam2...

No comments: