Monday, March 3, 2008

pe dah jadik??


tersebutlah kisah 1 ceritera tatkala aku memutuskan untuk ke luar angkasa....eh eh..kuar g cari bahan sebenonye...

disebabkan kaki jer yang da....kitorang pun g la nek bas. sedang menunggu sambil melayan perasaan, huhu rapid penang pun sampai.

hoh!!! terkejut aku....skali tambang bas dari sg 2 ke komtar rm 1.50!! bior betul?? tp mmg betul la sb aku dh bayo pun.... n biasanye akn dapat tiket..tp ari tu dia xbagi la plak kat aku. disebabkan ramai org dlm bas n bas tu hampir sesak....aku pun diamkan jer la.

tapi yang herannye......masa aku balik nek bas milan dari komtar ke sg 2, rm 1 plak tambang dia...
asal ha?? masa mk g tu mmg rapid penang lalu ikut jalan len pun....tp xkan sb tu jer tambang rm 1.50?? xda la dia pusing jau sgt pun...

ntah....skali pk..sakit ati jugak. huhu...

No comments: