Tuesday, November 11, 2008

ini hanya entri menjawab tag. baik jangan baca

aku hanya menjawab tag daripada seorang kawan

1.Bekas kekasih saya adalah :
Matsumoto jun. Maaf-lah. Aku terpaksa tinggalkan kau sebelum kau tinggalkan aku

2.Saya sedang mendengar :
Faizal tahir-cuba+dengkuran dari planet ultra

3.Mungkin saya patut :
...abaikan tag ini dan sambung baca dewan kosmik muka surat 34

4.Saya suka :
...buat apa yang aku suka.dan aku tidak buat benda-benda yang aku tidak suka

5.Sahabat-sahabat baik saya :
...adalah orang yang menambahkan kualiti hidup aku

6.Saya tak paham :
...macam mana Albert Einstein boleh jumpa E=MC2 dalam toilet?

7.Saya kehilangan :
...tiada kehilangan terbaru yang dilaporkan.heh

8.Ramai yang berkata :
...hai wan!! Dan aku akan jawab...hai jugak!!

9.Makna nama saya :
tak ada kamus jepun, pinjam?ah...sebenarnya nama aku eh...saya tidak ada makna. nor bukan nur...jadi aku tak tahu nak translate macam mana.

10.Cinta itu adalah:
...entah.apesal tanya soalan ni? next...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
...tertekan dan ada masalah tapi aku tidak tahu nak tolong macam mana

12.Saya akan cuba :
...untuk tidak blogging lagi.haih...untuk tidak merokok.ehe..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
...Christian Dior-forever & ever. Jangan tukar pewangi biarpun kau dah tukar kekasih. Pewangi lebih penting dari dia.ok?

14.Telefon bimbit saya :
...tidak akan digunakan untuk mengundi benaktang...eh silap.bintang-bintang AF contohnya.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
...tengok jam.automatik baca doa bangun tidur dan kemudian sambung tidur balik tanpa baca doa tidur.berdedikasi betul

16.Saya paling meluat apabila :
...kena ‘tarbiah’ waktu tengah sebal.rasa macam nak bunuh orang.tahu?

17.Pesta/Parti adalah :
Pesta: bising dan perlu menjerit untuk bercakap
Parti: semua orang pakai cantik-cantik [pendefinasian konservatif] kecuali aku

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Haiwan?ceh!! rimau kat lost world tambun...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
...sekarang.terima kasih 2008 dan lagi... sebab ada kamu!! Betul..aku ada kerna kau ada.sebab aku tidak ‘kuat’ jadi aku perlu kamu

20.Hari ini :
Berpesona gembira tetapi tidak bahagia.aku mahu kamu

21.Malam ini saya akan :
...tidur kalau aku rasa mengantuk, makan kalau aku rasa lapar dan keluar kalau memang nak cari pasal...

22.Esok pula saya akan :
...jogging. lepak di book garden.tengok tv dan balik kalau rasa nak balik

23.Saya betul2 inginkan :
...mesin photostape hati.serius.supaya aku tidak perlu buka mulut untuk berkata-kata

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Haih!! Cepat sambung study...ada 5 jam lagi nih

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
...ya, Queensbay Mall.tapi bukan Jusco.justgo!

26.Makanan Barat atau Jepun :
Barat walaupun bercita-cita nak ke Jepun. Takut muntah hijau.ngee

27.Bilik yang terang atau gelap :
...untuk aktiviti apa? Aktiviti?heh

28.Makanan segera adalah :
...tak sedap!! tapi satu-satunya pilihan yang ada kalau malas nak keluar.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Kau peduli apa kalau aku nak nangis kat bus stop? [dalam hati jerr]

30. Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??
kamu nak? Amiklah..



baiklah, kehadapan sdr. jebatsari [wajib]. sdri. jee [harus] dan en. painkiller [kalau kamu sudi melayan tag ini]

aku tag kamu!!

* * *

7 comments:

Anonymous said...

Dear rumate ultraman,

oooooooooooooooooooooooooooooooooooo..

p/s; ok nak g sambung study.

chafizomie said...

ultraman keji!!

Anonymous said...

jangan tag abg!!!

chafizomie said...

nak tag jugak!! tiada alasan untuk tidak menjawab tag.

prejudis said...

9. maksud name nor..
jika nur lebih kepada cahaya nor adalah tiada cahaya.

no nur = nor = tiada cahaya. setuju??

chafizomie said...

kat mana Jabatan Pendaftaran terdekat?haih

Anonymous said...

ooooooooooooo.....(tiru ultraman)