Wednesday, May 14, 2008

Oops!!

t-shirt free yang aku dapat pagi tadi. wawawa....hitam lagi. ni t-shirt hitam aku yang ke 16. waaa....aku nak kaler putih pulak....... [err...demand la pulak]

Oops...jee...lupa arr nk sampaikan salam awak kt Lim Guang Eng. huhuhu... xkisah arr kan. pasi awk leh g salam sendiri......wawawa.. but....jangan lupa kim salam kat pembaca berita bernama tu k... huhu...kalo x silap nama dia luqman hakim bin.....................err lupa laks nama bakal **k ******
huhu pergh!! ni berangan tahap xsedar diri camni...

semalam nampak El. pergh!! gaya cam profesional. tapi 1 jer.....kekedang nmpak jer pro.....tp kalo orang yang xkenal ko akan kata ko berlagak. tp aku sendiri nmpk mmg cam ko eksssyen sket. huhu...sorry to said. tapi dalam ramai2 member yang aku dah jumpa...mmg ko _seperti_yang_dikatakan pon.... wawwawa....aku xbersalah!! heheh..



haisyy...aku begitu dan aku begini..

No comments: