Monday, April 7, 2008

Cinta_Tiga_Segi


erm...aku dapat lagu ni dari kawan aku yang tolong 'update_kan' aku..
n...sebab dia update_kan lah aku follow sejarah dia. hmm...ntah arr mane 1 yg betul...
macam2 versi aku dgr.. Al-Fatihah buat arwah. moga jadi pengajaran buat semua. aku percaya...cinta x buta tapi dibutakan.

cter sal awek 'tu' lak... macam2 versi ada tp xtau mana yg bleh pakai. ada yang kata awek 'tu' dh xder coz kene ****h gak. ada lak yang kata awek tu skang dok kt perak>gila<. n lagu ni famous sb awek 'tu' selalu dgr...tiap2 ari.. tu yg bleh tersebar lagu cinta_tiga_segi ni. ntah arr xtau mana 1. aku dengar, kes ni berlaku kt kedah. n paling best diorang kata kat yan!! huh! biar waras... kalo betul kat yan, esok aku balik siasat. tapi asal kisah cinta 3 segi ni cam something jer.. misteri. n yang paling risau........asal aku obses sgt ngan sejarah lagu ni. sekali pk takut gak. tp rasa nk tau tu...susah nk cakap.

haila..mintak2 sejarah ni x berulang. mintak dijauhkan lah anak cucu adam n hawa dari kekhilafan yang sama. semalam, aku download klip hazwan_bunuh_awek. tapi x abis tengok. sb...x sampai hati. isk isk isk.

sebenarnya x kesah sal keaslian klip tu. tapi yang aku x puas ati...asal jantan2 tu kejam sangat? camne diorang sanggup belasah sorang pmpn ramai2. x der ke belas kasihan langsung. apa pn yang pmpn tu dah buat...tp selayaknya dia x boleh di layan macam tu.. bayangkan...dalam ramai2 jantan kat situ...xder saper pun yang tolong. ntah arr.. aku mmg nk tgk klip tu..tp x sampai hati. kesian sangat. kejamnye manusia. ntah bila aku berani nk tgk balik klip tu.. x berani nk tgk sorang. ntah saper pmpn tu. ntah aper yg dia dh bt sampai kene pukul camtu. hmmm.. ni la masalah aku. nk tau. nk follow. nk cari kebenaran cter ni. nk tau camne ia bermula. nk tau camne sume ni berakhir.

a***, will u be wit me??>>hmm.. "betapa berani kita cipta pertemuan, sebegitu beranilah kita kena hadapi perpisahan. kerana ia adalah ciptaan kita sendiri..tapi perasaan itu tetap dari ilahi..."<_noriko

cinta 3 segi aka perangkap cinta...

Bertahun sudah ku menunggu diri mu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untuk ku melupakan mu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Tapi sayang kehadiran kekasih lama mu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat terperangkap ditengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Dikau pinta untuk melepaskan mu
Terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

No comments: