Tuesday, April 8, 2008

Hari ini dan semalam


hurm...ingat lagi x 2 org pakcik yg aku ckp ari tu... yg aku chat ngan diorg nk cakap sal ntah apa2 tu... hmm....xctually, diorg dh jadi kawan aku. merangkap boyfrenz gelapku.

Gabrial> baik. open. n aku dh lantik dia menjadi motivator aku merangkap 'tong sampah'.
Opps......ni 'tong sampah' lain!! layan la ngan pakcik ni. kalo argue ngan dia pn
ada point la. kekadang aku menang n kekadang aku bior dia menang.
nk mengadu nasib ker, nk mencuba nasib ker....boleh ngan pakcik neh. sporting.<

Roy> pencinta wanita. heheh...ntah ar pakcik ni heran aku..ske bangat dia ngan gadis melayu.
[sememangnya bukan aku k! ] baik. open. sporting. caring.
daring...heheh..mengada2 pun ada gak.
overall baik la. consider ngan org2 di sekeliling n persekitaran. murah hati.
tapi ngan pakcik ni aku x argue apa2 lagi...sb dia ni caring sgt.
mesti nk bagi aku menang nye...tu yg x baper best tu.
x mencabar akal lojik aku.<

aper pn...kan aku dah cakap, open. nk cakap sal aper pn boleh tp cakap cara orang yang bertamadun. Malaysia dah 50 tahun merdeka. tapi mentaliti orang kita masih ramai lagi yang berada pada tahap x leh pakai. aku bukan sesajer cakap k..berdasarkan pengalaman.

sememangnya, hari ini dan semalam tidak sama. n jangan biarkan 24 jam yang diperuntukkan pada kita [tanpa diskriminasi_semua dapat 24 jam] berlalu dengan hal-hal yang sama. selain boring, dah tentu x membawa apa2 makna.

hidup ni penuh dengan pilihan.....pilihlah!!-take charge

aku memang begitu dan aku memang begini.

No comments: