Saturday, April 12, 2008

Looking for....

ishk....aku teringin sangat nak jumpa sorang kawan ni. last aku jumpa dia masa darjah 5 sebelum aku pindah sekolah.

xder pe yang special ngan kawan yang sorang ni....tapi ntah. macam ader something jer.. kecik. comel. hitam manis. lemah lembut. baik hati. sopan jer... erm...mungkin jugak pengalaman dia buat dia jadi camtu. mesti dia 'kuat' kan... mesti dia tabah kan... ye la.. sejak umo 9 @ 10 tahun lagi dia jaga adik2 dia. anak sulung yang berumo 10 tahun dengan hanya ader ayah jer tempat bergantung harap. adik2 4 orang yang nk kena tengok2kan. diri sendiri pun x terurus lagi. mesti perit kan....

NOR MURNI BINTI AHMAD! ader sesaper kenal ke?? aku nk sangat jumpa dia balik. nk sangat borak2 cam dulu. nk main2 cam dulu. nk share cter. share pengalaman. nk.......................nk jumpa dia balik.

haila....moga aku ada jodoh dengannya....amin.

aku memang begitu dan aku memang begini..

No comments: