Wednesday, April 16, 2008

Khabar dari kampung


weekend, balik umah. xtau plak layan perasaan atas bas pun best. hurmm....macam2 jenis orang boleh jumpa. n yang paling best, pokok2 durian kt balik pulau dah lama berbunga n dah mula berbuah. haila....xsabarnye nk tggu bulan 7.

hmm...family aku pun xtau gak sal perangkap cinta. adik aku xabis2 suruh aku bukak klip hazwan_bunuh_awek. tp nk wat camne....xleh bukak plak malam tu. kak aku lak punya penakut. br nk cter dia dh berdiri. aku ckp sal kes nk jd kt baling, terus dia lari. abg aku lak, dh nk tido pun bleh paksa aku bukak laptop lagi. kaco jer org nk tgk tv...perangkap cinta punya penangan la ni...


tgh sembang2 sal masalah dunia, terkeluar kata abg aku yg semua brg dh naik. tp xder yg sedar. n tgu jer lah berita sal harga beras lak. n............br 15 min lepas aku bc news yg harga beras naik mendadak.

wow! ape dh jadi?? wat hapend?? hahaha....sst yang menjadi kerisauan selama ni dh jd realiti. bukan main2, ini betul2..... haila....
how can i say....

No comments: