Wednesday, April 29, 2009

gadis chantek yang kecewa

...bila dua gadis chantek kecewa,
ntah dialog katogeri apa yang keluar..

s: kenapa tetibe jalan jem malam ni?
j: ramai orang kecewa kot...

s: apahal cenima ramai orang ni? hari ini rabu kan?
j: a'ah.. orang-orang kecewa datang berhibur kot...

s: nape lambat sangat? lapar nih!
j: tukang masak pun kecewa kot..

sorang kecewa sebab tak lepas parking,
sorang lagi kecewa sebab kondisi bilik sewa.

s: kenapa tak nampak lelaki kacak pun?
j: malam ni, lelaki kacak tak kecewa kot...

s: camne boleh tak lepas parking?
j: JPJ perempuan tu jeles ngan kechantekan saya kot..

s: gila apa awak malam ni?
j: saya kecewa tau takk!

0o0o...sama lah kita.

3 comments:

ultraman said...

hahahahaha..malam yg kecewa..bulan malam nie pun kecewa sbb tue kuar separuh..hehe

gigger said...

knape exam xpernah kecewa..?
tiap² sem mesti dye nak kuar..!!
aku plak..tiap kali dpt keputusan exam..aku akan k-e-c-e-w-a..


kepada exam:jgn muncul lagi dalam hidup aku..!!!!

Sakiinah said...

kenapa ada post nie?
sebab penulis dia kecewa tgk org kecewa hahaha