Saturday, April 11, 2009

Norhajidah Hassan, sila ambil perhatian


kurang jelaskah?

okeh.

Dengan ini, Norhajidah Hassan, no matrik 91554 berjanji akan belanja ais cream [sepatutnya aiskrim] Baskin Robin mengikut citarasa Wan Norhaspalela, Noor Shuhadah dan Nor Eliza jika kami berani memberi nombor telefon Nor Hajidah kepada Hizri pekerja pizza hut Sg Dua.

10.35 pm 21/12/08.



tak nak baskin robin? tak apa. cari aiskrim lain yang berbaloi untuk digantikan dengan baskin. jangan tidak-tidak ya Jee..


dan lagi...
Jee,
tolong sensitif dan kasihankan kami.




yang benar,
rumates_ultraman.

19 comments:

Saya mahu kurus said...

x berbaloi sungguh perjanjian ini...

chafizomie said...

tidak untuk ko. YA untuk aku. mintak maap ya. ko tak de share dalam perjanjian nih.

sila paham.

Saya mahu kurus said...

ces..riak dan takbur sungguh. aku sumpah kau jadi kerusi..

chafizomie said...

ampunkan aku bob. ampunkan aku. kalo nak sumpah aku jadi kerusi pon, biar la kerusi yang ada jari kalo tak, camne aku nak komen kat blog ko.

ampunkan aku bob. ampunkan aku....

haha

Saya mahu kurus said...

kerusi ada jari?
agak lucah.

chafizomie said...

ya. memang ada unsur l*cah bila kau tinggalkan komen kat blog aku.

sila paham ya encik bob

Saya mahu kurus said...

aku?
aku suci.
tolong paham!

chafizomie said...

tolong paham untuk yang ini.

aku=SUCI

ko=KEJI

Saya mahu kurus said...

tak guna kalau kau amik psycho andai kau begini wan..
nasihat aku..
dapatkan rawatan..
atau minta saja
ultraman fire kau barang sekali dua.

chafizomie said...

cukup lah bob.

betul cakap kau. tak guna aku amik psiko kalo aku masih tak paham.

aku nak drop pun..dah tak boleh.

cukuplah. sekarang aku nak tunggu komen jee pulakk.

Saya mahu kurus said...

yes2x! tata! haha

jee said...

Wan Norhaspalela. Sila ambil perhatian.

Terdapat beberapa kesalahan dalam perjanjian tersebut yang boleh menyebabkan perjanjian ni boleh dipertikaikan.

1)Nama saya
Noor Hajidah Hassan (bukan Norhajidah Hassan)

2)Nama budak pizza, Hirzi (bukan Hizri)

chafizomie said...

jangan lupa daratan ya jee.

awak dah sign perjanjian tuh. saya tak kesah pun kalau nama awak norajijah.tahu?

nickmenza said...

misi berjaya?

chafizomie said...

belum lagi.

jee masih kat kampung.

tapi akan pastikan misi berjaya. tidak boleh tidak.

Anonymous said...

nk gak eskem....

chafizomie said...
This comment has been removed by the author.
chafizomie said...

nanti bagi ko sket keh..
kalo tak cukup, kita pow jee lagi sekali.

Anonymous said...

yeehhh!!!!dpt eskem..mekaseh jee nk banje eskem...:p