Friday, April 10, 2009

macam ni la Aini...

"wan, awak free tak petang nih? temankan saya jap". kata ultraman setelah keluar dari bilik mandi pada jam 1.50 tengahari yang lebih menghampiri petang. [haha...gelak keji]

"nape?" aku buat-buat tanya sambil layan bapak-bapak ni.

"saya nak gi **** [terpaksa dirahsiakan. takut ada yang nak ikot] jap. jom arr?"

lepas tu aku diam. layan ni. dan gelak kuat-kuat.

lalu berkatalah ultraman kepada seorang junior... "macam ni la Aini, kak wan selalu tak hiraukan kak syu tau. tengok arr tuh.."


haha...comel.


***


"weh! cepat gi kafe. sekarang tengah tak der orang nih. kang orang balik sembahyang jumaat baru tau" nasihat seorang rumate kepada ultraman..


"nak gi lar nih!" ultraman amik tuala. eh, tudung.


"awak nak gi kafe pakai seluar nih?" betapa kesahnya seorang rumate kepada ultraman. geleng kepala sambil pandang seluar kelabu tompok-tompok hitam milik rumate kepada rumates_ultraman.


"..lor awak yang cakap sekarang tak da orang kat kafe kan...?"


"owh..! mintak-mintak la tengah awak dok bayar tu, segerombolan lelaki-lelaki kacak datang. amin.."


pandang skrin. baca ni. tengok belakang, ultraman amik jeans. heh.






notasatu: maaf, tiada watak raksaksa dalam episod ultraman kali ini.



16 comments:

ultraman said...

*bengong..opss.

rupa2nya awk sangat menyayangi sy yea..

percayalah awk akan rindui sy smpai nagis2 peluk bantal malam2..

(^^)

chafizomie said...

lihatlah donia...

apa jenis keterlanjuaran kata-kata kah ini?

boleh terus berangan, ultraman...

Aku said...

seluar kelabu tompok-tompok hitam? hmmmmmmmm

chafizomie said...

err.. seluar kelabu tompok-tompok hitam adalah cara saya mengambarkan seluar tersebut.

kalau orang lain mungkin dimasukkan unsur keputihan. err..maksud saya warna putih.

p/s: ayat di atas adalah ayat cover.

zoncapriku said...

salam perkenalan gak..thank 4 da cmmnt in my blog.
*tiba2 mnyimpang dari entry..hehhhe

chafizomie said...

owh...trimas.

dan saya sangat berminat pada baju yang bergantungan di belakang kamu dalam gambar profail.

banyakk. =)

tetibe...heh

chafizomie said...

ok.

unsur lewah bila perkataan segerombolan dan lelaki-lelaki ada dalam satu ayat.

dosa tuh.

Saya mahu kurus said...

semua lelaki bukan sekadar lelaki kacak sanggup tidak ke kafe bila kau disana wan..tolong paham!

chafizomie said...

kehadapan bob,

sungguh. aku tak boleh buat2 suci dengan ko.

virus2 keji ko dah berjangkit kat aku pulak.

jadi aku harap..jangan lah ko ke kafe bila aku di sana.

ko pegi kafe lain ya...

terima kasih. jasamu ku kenang

Saya mahu kurus said...

maknanya aku kacak!
=)

chafizomie said...

suke hati ko lah.

aku harap sangat ko bahagia dengan statement sendiri.

Saya mahu kurus said...

kau pun tolong paham.
jangan malu mengaku kebenaran.
=)

chafizomie said...

aku cuma malu bila berhadapan dengan lelaki kacak.

jadi bila aku tak malu ngan ko, sila paham.

Saya mahu kurus said...

kau tahu apa itu malu?

chafizomie said...

kau tahukah apa itu termalu-malu?

aku merujuk pada chatbox dalam blog nisa. sila paham

Saya mahu kurus said...

termalu-malu?
sebenarnya
bukan malu dalam erti kata sebenar.

kau begitu?
astaghfirullah.