Thursday, January 31, 2008

aku dan newsletter..


hmmm...siap pun aku makeover newsletter BHEPP. dalam banyak2, aku suka kombinasi kaler yang aku pilih. purple n white. cantik. (bukan selalu nk puji dr sendr..hoho) tapi banyak plak masalahnya....margin la, font aku guna xda dlm cpu kt BK la, kena g print xplantion dia kat tempat len la..mcm2. letih jugak la... n yg paling xtahan, aku siap ponteng 2 kelas lg petang kelmarin. atau dalam ayat yang mudah faham, 1 kelas pun aku xg.

tapi...aku tetap berjaya makeover-kan newsletter 2. dah anta pun. skang dah settle 1 benda. alhamdullih.. satu lagi benda yang menanti.........................haha... xcitednya....

tadi ms dlm kelas rama call aku. dengan suara yg dicover, aku jwb call dia. fuh!! mujur dr. adnan x dgr. dia tanya aku, nak x buat newsletter untuk debat integriti. dia nak 3 orang. aku pun.............apa lagi. pucuk dicita ulam menjulang2. sapa xnak beb!! yang aku buat 2 baru makeover newsletter orang, ni aku buat newsletter kat usm sempena debat integriti. argggg....xsabonye.

tap tu lah kan, aku ni baru belajar, tau la sikit2.harap2 bila aku join benda ni, lagi bertambah la ilmu buat newsletter n bleh la kongsi ngan kawan2. kalo kita nak buat newsletter yang bagus, kena pertimbangkan jugak elemen2 yang da dalam design. kombinasi kaler kena ngam. ketidak 6t jd mcm warna belacan!!

erm...tapi, syaratnya.....kena la stay kat usm 1-5 feb ni. makanan di sediakan. rama cakap bahan dah ada cuma nak kena interview 2 3 org lagi jer... n lg 1 kena buat 2 keluaran. petang ni plak aku da meeting ngan che' mat. kat tingkat 6. haha...yg aku g ari 2 tingkat 5 n masuk ikut pintu blakang plak tu...ntah apa2.

arghhuuumn...ngantuk. i ned to slep now.
akulah itu dan akulah ini. 6t aku balik meeting aku sambung balik..sayonara!!

No comments: