Thursday, January 24, 2008

rumate..0o0o..rumate


ermmmm....rumate..rumate. sebenarnya, rumate aku lah pelawat setia blog aku neh. walaupun xda benda pun dlm ni...tapi dia tetap klik jgk kat blog aku yang satu ni.
tapi........dia selalu masuk xbagi salam. nak kuar pun xcakap paper.. xpatut kan?? weh rumate!! 6t kalo "datang" lagi tinggalkan komen tau. jgn lupa. kalo x malam esok tido kat luar..heheh..
hmm...kebetulan dah cite sal rumate aku ni...aku teruskanlah bercerita sal dia bleh?? yup. thanks. huh! rumate aku ni kan....dia suka bercakap. xhairanlah sb dia mmg budak komunikasi... tapi, yang tak tahannya...time dia tido jerr baru dia berenti bercakap. nak makan ke, dlm kelas ke, nak g kedai ke, tgk cte ke, bt xsgmnt ke....mulut tu asyik berbunyi jerr. kadang-kadang letih jugak dengar dia cakap. hmm.. how can i say... tis is my rumate! sabo jer la untuk 2-3 bulan lagi. heheh..
pada rumate kesayanganku yang boleh jadi tengah baca luahan hati ini...hoho..selamat menahan kerenahku untuk beberapa bulan lagi k..arigatho!! -watashi, rumate ultraman.

2 comments:

Anonymous said...

salam..
nie nak bagi komen cikit..hehehe pasal rumate bnyk ckp nie maklumlah budak komunikasi jd kene bkomunikasi..lagipun ultraman rumate..kalau rumate nie tak ckp maka seyap sunyilah blk nie coz ultraman rumate xbnyk ckp hehehe..congratulation coz penulisan dah semakin meningkat..

Anonymous said...

ya berenti bckp hanya masa tidue.saya setuju! ngahahaha